Tuesday 5 July 2011

new Blog -..-

haha, blog baru wey. sumpa bengong sebab aku bole lupa pass and e-mail blog aku yang dulu -oo- haha. so aku terpaksa lah intro balek (itupun kalau korang nak tahulah. adeakukesah ko nak tahu tanak ^^) yaa and hey there, I'm n' farah nabeela. I'm sixteen and live in Klang. Just bobby forshort ^oo^ (nems baru). kalau ade orang terbaca blog aku dulu, penuh dengan nems budak ERNI NADZIRAH kan. haha guess what aku dah baik dgan dea ;D seronok wey, lega gela aku rase macam aku dah takde dosa. ngahaha. well dea bestie aku kan, so bila gegado ni aku rase terokk -oo- aku rase macam satu dunia pandang kerek kat aku -oo- yaa well, here I'm now, happy dengan hidup lama ^.^ kalau di bagi pilihan antara hidup lame and hidup baru, aku lebih rela pilih hidup lame :) walaupun paste is sucks but It cheer me out ;) syok wey kalau dengan hidup lama, walaupun banyak dosa tapi sekurang-kurangnya kita seronok :) eh eh banyak pulak saya membebel -..- so I've done now. jangan sedih oke, aku akan update lagi blog, InsyaAllah :') (perasaan) haha -..- kchaw. bbxx

No comments:

Post a Comment