Saturday 13 August 2011

My Bad

 Firstly aku nak cakap MUHD SYARIZAD, i'm shoo sorry. Yaa i did wrong and i know, even i try to fixed it, you will never forgive me :') I was too numb and you, you just a perfect man who is tooo perfect to be mine :') I got a lot of word to say but when I think evrything i'hve done, every word i wanna says, its dissapear :') I was too stupid and now this stupid girl begging you :') Let Me Free :') Its will be hard to you hunny, if you with me :') I'm a monster T.T keep in your mind! Yes, I'm an evil :') Leave me and never return :")
 saya bangga awak pernah jadi saya punya :') b maafkan saya :') lupakan setiap detik kita jumpa, mesej, call and everything. Lupakan semua :') b saya sumpah saya takkan lupakan awak T.T saya jahat dan ya saya tahu, awak takboleh terus dengan saya b, awak terlalu baik, ingat b air mata saya menitis menulis ayat-ayat ni :') saya Pernah sayangkan awak :') tapi perasaan tuh dah takde :') sepanjang dengan awak saya sentiasa cari perasaan sayang tuh, tapi saya tak jumpa :') yaa awak tak pernah marah saya even saya tak layan awak, buat dunno setiap kali awak call, b saya jahat :')terlalu banyak saya nak cakap b, tapi saya tak tahu, semuanya hilang. awak, awak maafkan saya oke T.T maafkan bby :') biar orang nak cakap saya ape pun, tapi saya tak bole terus menerus buat awak macam ni :') awak care saya b, awak sucure saya :') kenape saya buat awak macam ni :') please, dont say 'I WONT' cause you must :') Now Im glad i let you go :') ily bbxx

No comments:

Post a Comment