Thursday 18 August 2011

Raingers

yooo kids ^.^ Its me again and aku nak wish selamat hari raya kat uolls ;) yee aku tahu Raya lambat lagi tapi aku nak jadi orang first yang wish kat korg :) Lebih spesial loh begitu XD k pasal title aku pulak, just wanna say NOH SALLEH Ilapyou so much (sorry tosay lah mizz nina) arggghhh XD haha k aku admire dea dari form one kot -,- hebat kan, so tak payah nak batak korg lagi fanatik kat dea dari aku lah. Serious wey teringin nak join raingers tapi aku cuak kene reject T.T sebab ape? sebab tak cukup umur T.T haha k nak tye bole ke budak berumur enam belas tahun ni join raingers? huaaa nak join do :'D kesian lah kat aku oi Y.Y haha k setiap kali aku tengok muka noh kat tb confem jerit punya, kalau tak jerit tuh namenye bukan aku lah -.- haha teringin nak g show gig konsert deaorg wey, yang paling penting teringin nak snap pic secara live dengan dea. fuhlamak, best betul <3 T.T untung lah sape yang dah capture tuh T.T k hope succes selalu lah HUJAN :) i always behind :) awak busuk XD bbxx

No comments:

Post a Comment